Rías Baixas y Cámara de Comercio se unen para reforzar la estrategia de internacionalización
Este
foi o titular dunha noticia que fai vinte días publicouse no Faro de
Vigo. Despois dos magníficos datos rexistrados na última colleita
parece lóxico que o sector vitivinicultor aposte por colocar os seus
caldos no mercado exterior, a clave está na internacionalización,
por iso o Consello Regulador e representantes de 21 bodegas deseñan
o seu plan de acción exterior para o ano 2014.
Tanto
na Cámara de Comercio como no Consellor Regulador das Rías Baixas
que “ o acordo reforza a voluntade de ambas partes de seguir
apoyando a internacionalización” por tratrase “dunha peza clave
para o crecemento da economía galega”. A idea deste proxecto é
“manter a aposta polos mercados maduros, como son Estados Unidos,
Reino Unido, Alemaña, Porto Rico e Holanda, e explorar novos
mercados potenciais como Panamá, Colombia, Paraguay e Rusia a través
de acción puntuais”.
Respecto
ós mercados emerxentes, Rías Baixas mantén o seu constante
crecemento no mercado asiático, especialmente en China e Xapón.
Para reforzar este crecemento, a denominación participará un ano
máis na feria Food & Hotel de Shanghai, feria de maior prestixio
no continente asiático e protagonizará un seminario en Tokio para
sumilleres e medios de comunicación no que os viños das Rías
Baixas maridarán coa cociña nipona. Respecto a estes novos mercados
fíxose eco o Diario de Arousa e o pasado de novembro publicaba o
seguinte titular:
El embajador de Japón visita la villa y destaca el potencial del albariño como producto de moda en su país
O
embaixador de Xapón en España, Satoru Satoh, visitou a vila de
Cambados para coñecer de primeira man cómo se traballa na
Denominación de Orixe Rías Baixas e asegurou que o viño Albariño
goza dunha “boa acollida en Xapón porque combina á perfección
coa gastronomía nipona.
Satoru
Satoh afirmou que “é un momento idóneo para que as bodegas
inicien campañas de venta en Xapón porque os productos españoles
están de moda alí e nos últimos anos abríronse moitos bares e restaurantes onde, sobre todo a xente xoven, disfruta dos viños
albariños e da música española” Añadeu tamén que “o mercado
xaponés é moi exixente coa calidade pero moi fiel cando lle gusta
un producto”.
Á
vista do anterior están as estadísticas que confirman que Xapón é
un país importante nas exportación da DO Rías Baixas xa que este
ano creceu o volume de viño enviado nun 25,5% respecto á campaña
pasada, alcanzouse os 80.000 litros e un volume de negocio de medio
millón de euros.
No hay comentarios:
Publicar un comentario